En liten kort uppdate!

Vi e här i Svedala! Med VI menar jag Yusuf o jag.
 
Vi har alltså bestämt oss för o försöka här i svedala, om inte nån har hängt med i svängarna. Vi gör detta av lite olika anledningar, men mestadels för att vi båda var imigrants borta i USA. Här e iaf en av oss medborgare o kan systemet o de gör saker o ting betydligt lättare:) Vi blir ju endå 30 år i år! Dax o stabilisera sig lite:)
 
Frågo på de?
 
Sen Yusuf kom hit (i början på Mars) så har vi bott i Frillesås, haft yusufs bror på besök o även nu flyttat till Kungsbacka. Jag har jobbat överallt men nu börjar jag/vi få ordning på rutiner o allt som va luddigare för nån månad sen. peww! Me i de stora hela e jag sjukt nöjd över dethär beslutet:)
 
OK jag saknar Nevvan lite, men de får va så! Jag får hälsa på min bästa puff o hennes man over there!:)
 
Vi har en jättefin lgh i kba centrum o jag tänkte bjuda på några bilder på den:)
 
Alltså vissa grejjor e fortf under konstruktion, men vi e på god väg:)
 
 
My home is were my Heart is!<3
 
*ciao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0