Wedding o kommande skolstart!

Satt o knåpade på ett ca 1 timmas skrivande av inlägg, o så råkar man komma åt en knapp o ALLT försvinner.
Im NOT Happy!
 
Men nu orkar jag inte skriva ett lika informativt inlägg så detta blir tunt o barskrapat..
 
 
I torsdag gifte sig min fina PUFF o hennes Jansen i City Hall!
Nu är de man o fru<3
 
Så glad att jag fick vara med om detta :)
 
Vackrare o finare brud får man leta efter<3
De va så söta o pirriga innan;)
 
JAG ÖNSKAR ER ALL LYCKA! <3<3<3
 
 
Nu sitter jag här o e lite pirrig över min första dag i skolan (i morgon).. *pirrriiririririrriiirrrriiii*
Men de senaste två veckornas stress e det skönt att äntligen får börja:)
 
Jag hade skrivit ner en jättelång o informativ text me ALL info om det som orsakat all stress.. men som sagt jag orkar inte skriva om det..
 
Kort o sammanfattat så krånglade skolan med att jag behövde ta en engelskakurs (som jag inte trodde jag skulle behöva) på totala 13 credits.. varje credits kostar 260 dollar.. u do the math..
 
Jag var osäker på om CSN godtog detta då de inte är credits osm räknas till programmet osv plus extra längd på skoltid 2.5 år stället för 2 år.. fruktansvärt jobbigt o vänta på svar från CSN men de va som tur va positiva :)
 
Mitt i detta skulle vi flytta o det e ju aldrig enkelt det heller;)
 
När jag trodde allt va löst så dök det upp ytterligare ett problem som orsakade stress.. De har noll enkla sätt att betala för skolavgiften.. det slutade med att jag fickspringa runt o tömma olika bankomater på pengar för o kunna betala i TID.. Hade jag inte betalat senast fredag hade de kunnat dra ur mej från classerna.. STRESS!
 
Men jag hann som tur va betala o hoppas det kommer vara "problemfritt" ett tag;) Man måste vara beredd på allt!
 
I fredag var jag på New Student Orientation o fick lite prylar o infromation :)
Rektorn pratade inför oss, o lite andra viktiga personer!
 
Sen fick jag en as-snygg Tissha i size enorm, ett usb-minne o en liten biljett för ett lotteri de hade i slutet:)
Sen ser ni på bilden oxå mitt asnygga student ID..hehe "dont forget to smiiileee" .. I forgot;)
 
 
Idag har mannen o jag haft en Sunday-Funday som man ska ha.. har handlat mig två klänningar så att jag känner mig "het" o självsäker första dan i skolan;)
 
Har dock svårt att bestämma mig för vilken jag vill använda.. men jag tror det blir den där finaste:)
Morgondagen får avgöra va det blir förnån:)
 
NU ska jag o mannnen äta semolina med glass o titta på film!
 
*ciao*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0