Home sweet Home <3

Flytten e över o jag e J*vligt glad för det!
Vi hade inte mycket prylar o inte långt o flytta men här går saker nästan aldrig helt enligt planerna;)
 
Vi har alltså flyttat från Weehawken NJ, till West New York NJ, vilket är ca 10 min gång i mellan. Nära o bra!
Vi hyrde en U-haul som vi gasade runt i o gjorde alla ärenden i.. hämtade soffa på Walmart, flyttade alla grejorna, o avslutade med IKEA o köttbullar! Vi fick dock vänta i ca 3 timmar extra på cabel guys som skulle ge oss tv o internet.. BUSY life för dem Pga att det är helgdag "labour day" idag.. o typ alla ville ha sitt internet o TV på samma dag;)
 
Jag var som en robot/maskin hela dagen då vi flyttade.. det byggdes möbler ända in på natta nästan o påbörjades tidigt på morran dagen efter.. vilket resulterade i att typ nästan allt va klart på söndagen. Dagen efter själva flytten.. We did gooood! Bara 3 tavlor kvar sen får finliret med pynt komma senare:)
 
Jag har bilder på hemmet plus en fin lite video för att få helhets-känslan lixom!
 
Here we goo ---------->
 
 O lilla videoon oxå ------>
 
 
 
Vi har alltså flyttat in för två dagar sen.. jag vet inte men jag känner att vi vart snabba?:)
 
Känns fantastikst bra att vi äntligen fått vårt egna:D
 
Tillägges att vi har bädsoffa o möjlighet att ta emot besökare.. komsi komsi! (infa gärna innan så inga dubbelbokningar sker) hehe..
 
Idag är det Labour day o alla e lediga.. Vi har invigt grillen med kyckling *mums* 
Men även en anna händelse som är MYCKET stor o viktig att ta upp är.. Yusuf har BAKAT idag! Jag kan räkna på min ena hand hur många ggr han har visat sej i köket o lagat nått åt oss;)
 
Han har gjort en turkisk efterrätt med semolina (mannagryn) som blev fantastisk god! Käkades med jordgubbar o glass.. min man säger jag bara<3<3<3<3
 
Såå nu ska jag slänga mig i soffan, o njuta lite av att ha en soffa,  en soffa jag kan dela med min man o titta på nått kul!
 
I morgon ska vi till skolan o fixa lite grejjer som måste fixas.. Men TORSDAG då händer de grejjer!
Dagen då min fina Puff blir fru till sin blivande man Jansen<3 weiiiiii!!
 
The sofa is calling my nameeee..
*ciao*
 

Kommentarer
Postat av: Petra

åh underbart det ser ut! hoppas ni kommer trivas där fint. och JA det gick snabbt!

Svar: haha tack Petra! Det va de jag ville höra heheh..
Marazupalami

2012-09-04 @ 20:25:05
URL: http://inpain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0