Busy busy life..!

Sorry för min dåliga blogning det senaste.. Har liksom fullt upp :D
 
Det är skola från morron till kväll o sen när man kommer hem är det mer skola.. Men kul o nervöst på samma gång!
 
Jag va nervös att jag skulle vara nervös över att faktiskt börja skolan, men allt har gått jättebra. Jag har blivit äldre, det märks;) Jag va så tillbakadragen när jag gick i skolan förr i tiden.. hatade att prata inför klassen o svara på frågor högt, vara delaktig osv. Nu e jag som ett monster;) Professor how about this..professor I know the answer.. why is it like that.. professor can you explain this again.. bla bla bla.. även de första dagarna som jag trodde skulle vara hemska med att presentera sig o så.. de va inte läskiga alls! Jag tillomed skämtade när jag presenterade mej stående upp införklassen på 30 pers.. hörde ni SKÄMTADE! ..OMG säger jag bara;) Jag e glad över den nya madde!
 
Jag e som en zombie när jag kommer hem på ef middagarna.. hehe
Men jag gjorde min första online quizz idag o fick alla rätt:) så nu kan jag relaxa lite mer lugnt resten av helgen!
 
Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på skolan men inte fått tummen ur tagit nåra än.. det kommer;)
 
 
I går var det en stor dag för mig o mitt hjärta. Vi firade våran 2års dag!:)
Tänk va tiden går sjukt fort men endå långsamt.. känns som mer än två år, men kan samtidigt inte förstå att de va två år sen jag träffade min galna o sjukt fantastiska man här borta i Nevvan! <3
 
Vihar sagt många ggr att det är galet att just vi träffades.. hade det vart vilken annan dag som helst hade vi aldrig träffats.. (längre story som förklara va jag menar men för lång för o skrivas ner)! Men jag kan inte vara mer glad över att det blev som det blev:D Han är min klippa! LOve U My mAn<3
 
Som den fantastiska flickvänn jag är så fixade jag såklart en fantastisk present..;)
Han fick ett par fantatsiska tofflor (jag köpte likadana till mig, för att matcha) leopardmönstrade o fluffiga för den kommande kalla vintern;) Dessa kom givetvis i en fin förpackning..... Har man inget så skapar man något..hehe
Tada!
 
Visst e våra fossigar stylish nu?:)
Riktiga par har likadan tofflor..;)
 
Vi ska ev käka midda o kolla bio på tisdag för o fira våra två år..lite sent kanske men e det gratis bio så e det:D
 
 
När vi endå är inne på fötter o skor så.. Jag har investerat i lite braiga skor för säsongen!
Gummistövlar är ett måste på hösten i detta land.. komiskt när man tänker på det.. men det är dagens sanning! När det regnar här så håller man sig allt annat än torr om fossingarna.. Jag hatar blöta fötter!
 
Men mina nya älsklingar kommer skydda mej<3
Sen skaffade jag oxå ett par svarta mockastävlar för att mina förra har gått o dött.. de nya e så fina så! Kommer se snygg ut på stan med dessa:)
 
Tjusiga el hur? :)
 
Nee nu måste jag mata min man.. han vet tydligen inte hur man lägger cheerios o mjölk i en skål..;)
 
 
*ciao*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0