Halloween is coming up plus lite party!

Sitter just nu o njuter av ett glas vin med min trötta man breve mig!
Lördagar e najs:)
Har vart ute på en shoping runda idag med o kom hem med två kjolar, två toppar o en cardigan..weii!
 
Kännde att jag inte uppdaterat på ett tag så jag spottar ut lite bilder som jag hade liggandes i kameran!
 
Jag postade ett litet kort till min kära mamma o pappa.. hittade det bland alla HAlloweem prylar på Pathen
Väldigt passande med tanke på vilken hundras mamma o pappa har hemma:)
 
 
Skulle väl bli lite skrajj om ex caspan skulle svänga fram sånna tänder på allhelgona natta;)
Ser så oskyldigt ut på framsidan;P
 
 
 
Jag o puffan har varit på Blockhead en afton får circus 2 veckor sen, o de var mycket trevligt!:)
Blockhead e mexicansk stylish place med mexicano mat o BILLIGA o STARKA drinkar:D
 
Frozen margaritas<3
Om du har en tunn plånka men endå vill bli litte pirrig i kroppen o knoppen så behöver du endast 4 dollar (27spänn) till en drink!
För mer behöver du inte..
 
De är sjukt goda o sjukt starka:)
Jag testade med en smaksatt med mango.. det va sjukt gott! Specielt om man inte gillar det för beskt utan mer sött!:)
 
Vi avslutade aftonen på Empire Hotel där Yussan jobbade för kvällen:)
 
Alltså jag e ju inte nån party Gal anymore (gammel) men när man slavar i skolan hela veckorna så behöver man ett break.. U know what i mean?!
 
Så senaste helgen var vi ute på club i meatpack district. Griffin heter klubben o yussan fixade Vip room:)
Fina puffan o hennes mans kusin Jen joinade! Najs!
 
party partyyyy..;)
Visst e de fina? Min fina man o fina puff!<3
 
Nee nu ska jag pussas med mannen!
 
*ciao*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0