I en dag va det snö..!

Jag e busy som vanligt;)
Life rullar på ganska mycket.. alla midterms o finals närmar sig med snabba steg.. men jag tror jag ligger på bra-sidan;)
 
Vi överlevde Sandy här i Nevvan (New Jersey), och allt e tillbaka till det normala. Vi var dock utan ström o fungerande kollektiv trafik i typ 5 dar. May not sound much.. men det va f*n boring as h*ll.. ! Vi flydde ut till Karin o Jansen den 5 dagen o spelade kort, drack vin o käka gött!
 
Det var mycket skönt att komma tillbaka till livet med el<3 Men man får tänka på alla de som fortf är utan ström o hem.. många totalförstördes o folk har 17 dött:/ Man får liksom gnälla tyst om el i sånna lägen!
 
Vi fick en ny storm för lite mer än en vecka sen..hahaha storm? det va ett typisk svennesnöfall.. knappt en dm.. snöstorm...;) men fin vare!
 
 
Min fina man o jag fick för oss att gå ut o skotta lite på kvällen:) I "stormen" vid 23 tiden så där.. hehe
Bra träning för oss båda.. vi e två dator/soffpotatisar ibland;)
 
Julen närmar sig! 3 julklpappar e fixade.. till de tre viktigaste såklart. Knattarna<3 Maxen, Elias o Teo ska få nått så göllit sååå..;)
 
Men ja först ska vi "fira" Thanksgiving! De ska ha den klassiska paraden med alla stora ballonger o grejjer genom stan o det ska vi försöka ta oss till:) Men det börjar liksom 9-12 på förmiddan.. liiite jobbigt;) Men får vi sett det kommer dte bli kul hehe:)
 
Ne nu ska jag relaxa med mannen i soffan!
Peace!
 
*ciao*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0