Update!

Kände att det va ett tag sen jag uppdaterade bloggen. Så nu gär jag det helt enkelt;)

Har väl inte hänt så mycket egentligen.. Matte B har tagit musten ur mig.. hur kunde jag vara så dum att läsa skiten igen.. Men nu är slutprovet gjort iaf:) Nu ska jag bara börja med religion o det ska bli skönt;)

Jag har vart på ett litet party för o samla in cash till stipendier, för elever på skolan där en vän arbetar:)
För o samla in pengar så dricker man alkohol. Tada, happy hour:) Va jättetrevligt o hade jättekul! Lite bilder på det kommer här:





Mayra i mitten o Hakan till höger.



Mayra o Dannys bror.



Treviga tjejor.



Efter tequilan.. ;)



Ariel, Yeiry, jag o Danny. Happyhour!



Pretty Ladies!



Yeiry o Hakan.



Tequila Team!

Finns många bilder, men jag fick plocka ut de bästa..
I have such pretty friends, look at these photo models!;)

Ne men kort sagt det var en roligkväll:)



Sen så har jag/vi fått en ny roomate! Världens gladaste o spralligaste människa jag träffat tror jag:)
Vi va ute på en liten promenad i går kväll.. lite bilder på det:



Hakan o Serap.





From the HOOD;)



Mysig promenad som avslutades med MAGNUM glass från pathen:)




Lagom efter promenad kom min älskade man hem o joinade oss <3

JA sen så äre ju så att jag kommer hem till svedala på onsdag.... Ska bli kul o mysigt o skojj o träffa alla fina man saknat/saknar. Men jag har sååån ångest.. vill stanna kvar här ju, detta är hemma nu o där Yussan är, e hemma automatiskt:) HAr levt tätt med mitt hjäta i 6 månader o nu ska vi vara isär under en tid tills jag kommer tillbaka o det känns konstigt o jobbigt:( Men tur vi har alla moderniteter som skype, whatsapp, chattime o andra bra lösningar:)

Madde <3 Yusuf ;)

Men va mysigt o krama på familjen <3 o alla nya bäbisar som Max <3, o snart bäbis nr 2 <3 som e hemlig än så länge;) Alla bäbisvovvar <3 Bosse,casper, cleo o Flysan <3 o resten av alla fina..<3 Tur att jag har många att krama på.. :)

Nu ska jag baka kakooooor!

*ciao*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0