Guldklimparna!

Ja nu har ÄNTLIGEN klimp nr 2 kommit ut <3

Grattis fina bror o Madeleine till eran lilla plutt! Det har ni gjort bra! (givetvis med en extra klapp på axeln till madde som fixade allt detta arbete)

Lilla Elias ligger här o gottar sig i början på livet! <3


Så kul att få vara hemma denna gången o va med lite mer än va jag kunde vara när syster ploppade lille Maxen. Många roliga händelser nu när man kommer från Nevvan o saknar sin kärlek. Jag har massor av bäbismys att pyssla med;)

Var hemma hos min syster o gosade med lille Maxen under gårdagen, och fick tagit massor av fina bilder såklart!







Fian fina Maxen<3

Nu ska jag bara ladda batterierna i kameran för det eventuella besöket till BB i morra! LIte bilder på Elias måste det ju bli me;D

*ciao*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0