Flysan och födelsedags-shopping!

Jag fyllde ju lite år för ett tag sen, och fick då lite moneys av min mor och far för att köpa nått fint:)
Nu har jag äntligen fått tummen ur och kommit iväg på lite shopping, o handlade massor av fint! Så det ska redogöras här i riktig modebloggs anda;)

Kläder är så billigt här så man nästan får nippran när man e ute o handlar..
Jag handlade nästan allt på Forever 21.. för jag bara ÄLSKAR denna underbara butik! De har allt o lite till:)
Vi får börja uppifrån och ner.


Denna spanade jag in för längesen, men hade då inte orken att köa till provrummet.. Hade tur som hittade den senare då de byter ut grejjer fort som 17. Denna fina top kostade mig 17 dollar (117 spänn)


Den prickiga toppen var lite kort för min smak, så detta linne räddade situationen:)
4.5 dollar (31 spänn)


Denna "ikke maddiga" tröjan kommer från HM och var ett rea köp på 5 dollar. (34 spänn)



Dessa två par brallor är mitt favvoköp. Ett par svarta och ett par mörkblåa med gul söm. 11 dollar paret:) (76 spänn styck) Sitter som ett smäck o e grymt sköna!


Dessa mysiga dojjor som var på "yellow tag" pris! (de väljer ut lite olika varor som de sänker priserna på under en period) 20 dollar paya jag för dom (138 spänn). Ordinariepris var 26 dollar. Super mysiga!


Söta overknee strumpor! 2.80 dollar (19 spänn)


Lite nagellack för o fira att jag lyckats sluta bita på naglarna (igen). :)
4.5 dollar (31 spänn)

Så allt detta kunde jag kirra med hjälp av min mor o far <3 TAck!
Sen så ska jag tillägga att Forever 21 inte tar någon tax på sina grejjer! Förstår inte vad som avgör vilka som behöver ta tax o vilka som inte behöver.. men gla e jag;)

NU till bilderna när kläderna e på;P







Woilllaaa!

Från Fashionblogg till något annat som är mig varmt om hjärtat!
Har kommit på mig själv att sakna min totto väldigt mö! Känner mig som en skurk ibland för att ha "lämnat" honom.. men ibland känns det bra att jag gjorde det med. Dubbla känslor.. 12 år har han funnits i mitt liv. 12 ÅR! galet:) Finare häst får man leta efter!



Kan inte tro att han fyller 22 i år.. han e för jäkla snygg för sin ålder;)


Hittade en gammal film i min mobil som fick hamna på tuben o vidare hit.. enjoy;)

Fick även denna fina bild postat på min facebook av Nina:)

Så mysig och sällskaplig:) Älskar att stå o kolla ut i fönstret från sin box, men även kolla in från hagen oxå;)
<3<3<3<3<3<3
Jag har redan bokat in ett besök när jag kommer hem, med ritur i fina skogen på finaste hästen:) längtar!


Sen till nått mer oviktigt..

Jag har ju glömt att blogg mitt fina laptopcase;) tjusigt va?!

Detta var nog allt för stunden..
*ciao*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0