Boyband minnen!

Vi satt på min födelsedag o pratade om BSB (backstreet boys), o vi diskuterar i vilken ordning de kom osv. Vi var överens om att den första stora boyband gruppen var New Kids on The bLock, o direkt efter säger jag Take That.. de andra säger Backstreet boys! Jag kunde inte förstå hur de kunnat missa Take That, me så är de ju USA oxå, de har ju säkert haft mängder med boyband som vi aldrig hört talas om osv:)

Detta har fått mig att bli lite boyband nostalgisk o jag har youtubat mängder av gamla goingar som man nästan glömt av! Jag har bara plockat ut några utan någon speciel ordning. Enjoy!


Detta var då den som startade hela boyband searchingen:)


Denna goingen har man ju inte direkt hört på länge.. sjukt fin ju:) Sen så har vi ju Words som var den "stora" hitten tror jag:)


Sen har vi ju den finaste av de alla! Denna fick mig på fall i mina unga (12) år.. Detta var starten på Min BSB dyrkan:)
Kommer ihåg hur glad jag var när jag stod på OBS stormarknad i Kållered, med min nya skiva i handen! Endast några dar innan jul:) Må ha vart töntigt att tycka om en grupp på det sätten man gjorde... MEN fan va kul jag minns att jag hade o vilka drömmar o längtankänslor jag kände o hade:) FINA minnen:)


Va sägs om denna fina låten då? Tidiga gymnasieår gick denna låten i min Freestyle (ja du läste rätt) ;)


Dessa brudar e ju iofs inget boyband men de tillhör endå en grupp, som var sjukheta samma period:)


Haha dessa var ju mer i min systers tid, men de va ju glatt o poppit:)


Inte mina favvosar då de konkurerade med mitt favvo boyband, men endå en dela av "klubben":)


Jag avslutar denna nostalgirunda i boyband världen med en till BSB låt:)


Så många låtar det finns på lager som man som sagt nästan glömt. Men super mysigt att lyssna på nu o minnas alla töntiga saker man gjorde under denna tiden av livet;) Nästan så man längtar tillbaka lite!

Mitt favvoband kom ju från Amerikat, men måste ju säga.. Tack England för alla bra boyband ni skapat! Talang för det;)

Dax att börja plugga lite.. har försökt motivera mig själv hela dan:)

*ciao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0