Nu e Max här!

Vi får la börja me det tråkiga o toppa med det roliga (Max)!

Ja jag har ju som ni säker redan vet, fått erfara sjukvården i detta land. Allt har ju gått bra o alla har vart trevliga o så, men.. Såklart jag ska ha lite otur o få en infektion såklart! Jag har mått så jäkla kasst, men det verkar vara på bättringsvägen nu:) Många utbrott o panikkänslor... telefonsamtal till försäkringsbolag o läkare.. När man som minst har orken att ta tag i saker. Men mitt hjärta har vart till stor hjälp o haft mycket tålamod! Jag bara hoppas o hoppas att allt är ok nu o jag kan komma tillbaka o få energi..


Jag behövde inte vänta så länge;)
Jag är numera en STOLT moster till lille Max Hardy Oskarsson Lember <3

Min fina syster o hennes fina man har äntligen bivit föräldrar!
Känns så konstigt att tänka att min lilla syster är mamma:) Hon kommer bli den finaste mamman!
Lille Max kom tidigare än va vi tänkt, men va gör det? Max anlände i Måndags den 13 Februari:)



Lilla Guldklimpen!
Grattis Camilla o Kenny!

Snart är det ju brors tur oxå;) Hoppas fasters knodd kommer ut lite senare så jag inte missar denna händelse oxå!
Babys everywere!


I måndags var det en mycket bra dag som ni förstår:)
Detta gjorde att jag fick ny energi. Jag o Yussan tog oss ut i solen, käkade på vårat älskade Whole foods, o avslutade med en promenad i Central park!









Sååå mysigt o jag va helt slut efter!:)

Nu tilllite mindre viktig info..
Jag har friserat min man igen o e mycket nöjd med resultatet;)





Så finer så!

Sen hittade jag gammla bilder i kamera..



Brand i tunnelbanan!
JAg kände rökdoft när vi va där på morran, när vi kom tillbaka efter några timmar så såg vi detta.. Ja tänk om ingen reagerat när vi va där första gången då kunde ju va 17 som helst hänt:/ tur att de blev fixat!

Nu e det dax för plugg!

*ciao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0