God Jul!

Äntligen e Julen här, o över för den delen med;) (iaf julafton)
Jag kom hem till Svedala i Lördags ef.middag. Det var en helt ok resa hem, dock lite turbulens över Atlanen.. Får ju för 17 dödsångest när de börjar skaka.. Men som sagt överlag var resan ok. Fick sitta brevid två damer i min ålder som inte luktade illa el tog plats, det är lycka när man ska flyga långt:)
 
På flygplatsen mötte pappa, Max o Camilla mig:) De va MYCKET folk på Landvetter 2 dar innan Jul..;)
De va nästan mer än va det va på JFK när jag åkte från New York. Dock åkte jag sent därifrån, vilket kanske var anledningen. ALLTID jobbigt o kramas o pussas hejdå på flygplatsen.. Man tycker ju att man borde vänja sig liksom! Men ikke.. Bölade lite o hade ångest, meeeeen de som inte dödar det härdar eller? Gahh.. VA kan jag säg, I Love My MAN liksom<3
 
Åter till Julen o Julafton. Vi hade två "sittningar" på Julafton då Niklas o Madeleine skulle till hennes familj på eftermiddan o Camilla o Kenny skulle till hans familj på förmiddagen. Det va gott käk o Julklappar till höger o vänster. Knäck o paradisaskar mm. Ja ni vet ju hur de brukar gå till.. Karlbertil Johnssons Jul, Svensson svensson mm på tv o så med såklart.
 
Bilder på dagen har jag såklart:)
 
 
 
 
 
 
Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder;)
Detta var vår jul iaf.. Hoppas ni hade en bra Jul ni med!:)
 
Nu ska pappas födelsedag firas! Grattis Far!:)
 
*ciao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0