December!

Tiden går så fort så fort..
 
Redan december o jag kommer hem till svedala den 22.. alltså bara 19 dar kvar!! (för den som inte orkar räkna själv) ;) Jul handlingen har påbörjats o har väl en person kvar + extra grejjor till prinsarna där hemma:) De måste ju få mest såklart.. hehe. Jag hoppas att jag ska få plats med allt i väskan o det utan övervikt tack! Men vi får väl se va som sägs när väskorna ska på:)
 
Men till viktigare saker.. för att undvika shock på gator o torg där hemma så infar jag.. de är så att jag Madeleine Oskarsson har gått upp i vikt! Så jag jobbar nu mer på att komma i top form innan jag ska hem o käka julmat;)  Vi får se om jag lyckas. MEN gör jag inte det så hoppas jag att de jag möter inte kommer nämna det.. Det gjorde en del förra gången o jag skulle vilja avsäga mig det. Frågor på de?? ;)
 
I torsdags mötte jag upp min puff för lite thaimat på vårt favvohak i närheten av Washington square park. Som vanligt var vi mycket nöjda med vår mat men kände för o testa lite hemmagjord sangria. Det va gott!;) Vi satt där i timmar o diskuterade både det ena o det andra. Mycket trevlig kväll!
 
Vi bestämde att vi skulle träffas på lördagen oxå för att girla oss lite o sen svänga loss lite på dansgolvet. Hem till puffan för lite käk o gott först o sen in till hatten o kalasa:)
 
Karin o Jansens grannar hade pyntat måttligt o fint, men alla vet vi ju att amerikanarna har en nerv för att överdriva (på ett sjukt roligt sätt i detta fall) o en granne hade gått ALL IN så att säga..
 
Sen hade de en liten julmelodi när man paserade oxå..;) Jul jul<3
(älskar att snobben o hans vänner e med bakom jesusbarnet o maria)
 
Helt totaly AMAZING liksom..
 
Vi drog som sagt in till hatten o skulle mäta upp min fina man<3 Snygger som få mötte vi honom på Yotel ett stort lila hotel med världens fräshaste o braiga nattklubb. Vi dansade o hade sköjj såklart! Bordskamraterna var tydligen dansare för både akon o nån mer kändis. Men de showade mest off o stilade sej.. de visste ju inte att KArin the best va med mej<3
 
Vi träfffade oxå en ny vän.. en REN med röda glassisar! Tror ni mig inte?
BILD BEVIS:
 
 
Hehhehhe.. I love this ren!
 
 
Jajaj jag har väl inget mer o säga.
 
*ciao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0