Lite MiXed NYC med puff o love!

Jaaa jag har ju inte börjat skolan än men det kommer.. o då kommer jag va BUSY!
Så just nu latar jag mig o lyxar till det med fett, godis o annat onyttigt..
 
Men jag ska informera er om att jag har vart lite "duktig" o äntligen fått gjort mitt *placement test* Vilket innebär att man ska sitta i totalt 4.5 timmar i ett rum (utan att få lov o lämna för o slå en drill) o skriva en liten uppsats i engelska, göra en läsförståelse o ett basic matte test. För o kolla på vilken nivå man ligger på o där efter bli placerad i rätt nivå för dessa ämnen osv..
 
Jag tror jag klarade mig ok, men whoo knows.. om jag har fått kasst resultat så får jag ta en kurs utan credits.. men jaaaa vi får hoppas el ja BELIVEE att allt gått bra! In the land of god kanske man har extra goda chanser?
 
Jag får säga att även om man verkar få ta tag i mycket på egenhand i denna skolan så känner jag mig redan hemma. its MY school:)
 
Till något lite mer väldoftande..
MIn man e bäst o tyckte att jag behövde lite mer parfymer (då min victoria secret stach har tagit slut) för att jag luktar illa el för att det va synd om mig, för att jag spenerat hela 100 dollar på en kväll.. förstår att han tycker synd om mig;)
 
Victoria<3
Yusuf<3
 
 
Sen så har jag ju vart här i mer än 3 veckor.. o alla utlands-svenskar vet va det betyder..!
SALT godis.. godis.. salt..salmiak.. GoDiS! (de har nått här som kallas swedis fish, men de smakar typ gift o man e osäker om man ska överleva.. o detta gäller även de flesta andra sorter av godis..tyvärr)
 
Men nu har jag o alla svennar här LYXEN att ha världens bästa godisaffär här med äkta svennegodis med äkta svennar (förtydligande av äkta svennar: människor som pratar svenska) som säljer det.. kan inte bli mer perfekt o svenskt än så:) Vi har typ inget som e svenskt här så vi ska värna om denna SKATT! Så ja vi köper en näve godis för ca 60 lappen el mer bara för att visa mitt stöd;) Jag är en sån fin människa;)
 
http://www.sockerbit.com/
 
 
 
 
Jag hade ju så klart in puff med mig på min lilla godis inhandling:)
Här sitter vi i en park mellan city hall o china town!
Har precis slurpat i oss dollar dumplings för 2 dollar.. 10 st för 13 spänn.. det kallar jag bra lunch o GO lunch!
Man blir så lagom mätt o nöjd<3
 
 
Nja detta va väll de "jag ville ha sagt" ;)
Snart flyttar vi o då kommer lite bilder o uppdateringar på vårt nya AMAZING hem<3
 
*ciao*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0