Latest week in Pics!

Jag har haft e go vecka me, slapp o vardagslyx..:)
 
Var hemma hos Karin Puffan i Queens tidigare i veckan, käkade mumsiga pizza slizes, kokade sockervax, kollade igenom smink till den stora dagen, promenerade i parken med Tacos mm. Mysig dag med favvo-karin:)
(inga bilder från denna dagen dock) :(
 
Men nu till de andra dagarna i bilder:)
 
Söta puff luktar på blommrna (gjorda av papperet som sitter runt sugröret) :)
Ligger en liten mysigt/billigt thai-hak i greenwich village, som vi käkat på två ggr nu o de har mumma käk!
Efter blev det en liten promenad i SoHo bland alla shoping-glada.
 
Va inne en sväng på Marc Jacobs i West village (marc by marc jacobs) me puffan. Det blev lite shoppande för hennes del men även för moi:) Jag hittade ett litet döskalle halsband.. Madde loves döskallar så..
 De
 
Det blev en liten trip til Hoboken oxå, med min Snygge man! (ca 20-30 min promenad från oss)
Vi ville käka lite gott på ett ställe som heter Johnny Rocket el nått sånt. Där de har gått in för att behålla den gammladaxiga diner stilen, med mat, kläder, jukeboxar mm:) Philly cheesesteak med ostpommes..gaahhh mumma!
 
På andra sidan gatan ligger det kända bageriet Carlos Bake Shop (kännt från teve;) Cake Boss)
Då det var kö o man behövde en kölapp så bestämde mannen o jag att kakorna säker inte va goa alls bara för de............! Så vi nöjde oss med en turist bild med mej i framgrunden (snygg som attan såklart i min fian kepa o osminkade nuna) ! TADA:)
 
Vi flyttar ju nästa vecka.. jag längtar ihjäl mig! Ska bli skönt o slippa vissa saker... o så underbart att ÄNTLIGEN få vårt eget:) weeiii..
 
Nu på måndag ska jag oxå till skolan o välja kurser för första terminen o även paya för skolan..hehe hejdå 20 papp.. Sjukt tacksam för att vi svennar har lyxen med csn.. tror inte folk fattar hur ensamna vi är om att ha den möjligheten! Jaja.. spännande på måndag iaf:)
 
NU lite mer slapp med film o gott!
 
*ciao*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0