Happy B-day Yusuf o Atlantic city!

Ja Yusuf har nu gått o blitt 21..hhrrrmmm 29 år ung!
Det firade vi med tårta o en trip till Atlantic City (mini vegas) :)
 
Jag orkar inte skriva så mö just nu så det blir mer bilder istället!
Men vi hade en grymt bra dag, o yusuf va nog mycket nöjd..o lika så jag:) (kommer till varför de va extra bra i slutet) ;)
 

 
Birthdayyy o mini vaccation:)
Yusufs syster o man har åkt hem idag. Tråkigt att de åkt hem men vi kommer säkerligen ses igen!
Har haft jättekul!
 
Saken som gjorde månfagen extra bra för mig o yusuf, e att vi fick skrivit kontrakt till den mest UNDERBARA lgh jag träffat på här borta:) så himmla fin, o landlorden verkar virrig, men snäll o trevlig:)
 
Jag glömde ta kort, så det fick bli en screen shoot från google streetview på husets utsida:)
 
Det är altså en tvåa med egen terras på baksidan o denna lilla på framsidan. Grill o tvättstuga ingår.. plus hängmatta-ställning delux på gräsmattan bak:) Im so happyy.. äntligen har yussan o jag ett eget place:)
 
Yusuf är lyckligare än lyckligast oxå.. då detta e va han velat länge:)
 
Mer bilder kommer sen när vi äntligen e på plats:)
 
 
*ciao*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0