Städning och instalering!

Ja som sagt, vaknar fortf konstiga tider o är lite i otakt med Yusuf, men jag tror det kommer bli bättre snart:)

Igår söndag fick Yusuf låna bil av en kompis, så vi drog till Ikea en sväng. Vi åkte till nån som låg i New Jersey och när vi väl hittat dit (rellativt snabbt) så tycket vi det såg väldigt tomt ut... STÄNGT! en Söndag?? har aldrig vart med om nått sånt innan;)

Jaja vi åkte till ett annat Ikea istället i New Ark:)
vi startade med o käka köttbullar. För de som vet så kan man köpa mac n cheese (makaroner och ost) som side order. Ja nu fanns det varken dåligt potatismos (potatismos gjort på potatis med skal), el pommes som man brukar få till köttbullarna.. ne de hade bara mac n cheese.. köttbullar, lingonsylt, gräddsås OCH MAC N CHEESE! ja ni hörde rätt;)

Otroligt men sant så gick det ner;)

Vi shoppade lite kuddar o sådant till mig. Men den stora andledningen till Ikea besöket va inte själva Ikea, utan Ikea food store som e vid utsidan av kassorna;)

Jag har lovat pojkarna i huset att jag ska fixa RIKTIGA köttbullar "köttbulle dinner" på tisdag:)
Så jag va och handlade in gräddsås, lingonsylt, knäckebröd, potatisskalare mm:)
Ska fixa de grymmaste köttbullarna;)



Idag har jag vart inne heeeeela dan o det har vart sjukligt skönt!
Har städat hela rummet o gjort plats åt mina prylar bland alla Yussans prylar:)
Känns så mycket bättre att få känna sig lite hemmig:)

Har vart lite husfrusvarning på mig i dag:)
Nu har mannen kommit hem och han har vart o besökt en skola han ska ansöka till för att ta sin master deegre.
Han va väldigt glad o allt verkar lovande för honom:)

Käk o sen ev inte till manhattan för o sign me in på gymmat som yususf går till. Gratis e gott o jag behöver aktiveras:)

*ciao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0