Snö"kaos"

I fredags hade jag en dejt med Mayra. Lite shopping o mexicanst blev det!
Vi möttes upp vid Old Navy som ligger mellan Madison square garden o Herald square, för att shoppa lite sportkläder på rean där. Det blev inte så mycket kläder där men istället på K-mart som ligger i närheten. Vi tog oxå en liten sväng in på "Garrets" (jag tror det hette så) som är en popcorn affär. De säljer popcorn med massor av olika smaker, som ex caramel o pecan, toffie walnut, spicy cheese, cheese.. mm. Vi tog mixad påse med spicy cheese o caramel o pecan. Så jäkla gott!

Efter shoppingen o popcornen tog vi subben till Mayras hood. Som vanligt är det altid nått som händer på tunnelbanan när man åker. Denna gången va det nån modell photoshoot:)
Mycket trevligare än när nån kinestant försöker sjunga o spela flöjt el nått iaf;)

Försökte ta lite foton på dem när de höll på:





De är altså de längst ner då;)

Det knasiga var att när jag satt där o tittade på dem, så kände jag igen killen så väl. Han som fotade tjejen alltså..
Jag kunde inte komma på vart jag sett honom! Så jäkla irriterande. Men efter ca 2 timmar föll poletten ner.. det va ju för 17 en av de killarna vi spelade pool med! Skönt att få det ur systemet iaf:)

Väl hemma hos Mayra slappade vi lite, innan vi drog iväg för lite mexicansk mat på nån krog/rest i området:)
Jag åt några spännande kyklingrullar. Ungefär som små friterade burritos el nått:) Gott va det iaf! Sen så beställde ju experterna in nån öl, som inte smakade öl utan mer som tomat:) Spännade det med:)
Efter detta va det MATKOMA som gällde;)

Vi va helt söndersegade o slappade med cupcakes o tv serier, tills jag bestämmde mig för att det var dax för hemgång!

Då va det natttrafiken en lördag som gällde när alla firade halloween:)
Många läskiga "typer" jag mötte! Den läskigaste var nog en bög som alla trodde var en utklädd bög.. som behövde förklara för alla på tunnelbanan att han inte klätt ut sig, utan att det var hans vanliga "gåutofesta" klädsel;)

JAg har ju en sån värdelös kamera då.. som går på vanliga batterier.. så jag hade ju inga batterier, att fota de roliga människorna jag träffade på, tyvärr:/
Ska skaffa uppladningsbara batterier tror jag:)

Det va ju sådär mysigt att vakna upp dagen efter..
Bara o stoppafoten utanför täcket va fruktansvärt! Vi hade ingen el o utanför såg det ut såhär:





Inte så lätt o få tag på nån bra bild, men den visar ju tillräkligt;)

Det snöade HELA dagen o natten.. jag o Yususf lämnade knappt sängen mer än när vi behövde gå på toa;)
Vi låg munderade med full mysklädsel, duntofflor o täcke! Vi kollade film på Yussans mobil o sov om vartannat. Inte så spännande dag direkt men rätt mysig:)
Yusuf skulle ju jobba (halloween) nattklubb, så han fixk göra i ordning sig i mörkret med ett litet värmeljus som hjälp;)

Vi fick tillbaka strömmen vid 22 ungefär. Då fick jag lite energi att lämna huset för lite snacks o dricka! Pathmark har ju öppet 24h så det blir ju perfa tänkte jag.. Jag tog mig ut  ångrade miig nästan direkt;) Men jag tänkte, va 17 chips hade ju inte vart dumt! Tror ni jag blev deppig när jag upptäckte att de hade stäng!?! Var helt bedrövad faktiskt;) De verkade oxå haft problem med elen.. Jag trodde det bara var i det nämaste området, men ikke:(

Bara o vandra hem igen o glo på film utan chips!

Idag var det fortf kallt ute, men solen strålade o det va jättefint:)
Vi var ute o promenerade o handlade middags grejjor på pathen..
Jag lagade tacopaj till midda o njöt av flötet idag itsället:)

Nu vet jag inte va jag skriver längre, för jag sover nästan;)

*ciao*



Kommentarer
Postat av: Myran

Jag har duntofflorna här!! Vi får ses snart. Imorgon ska jag nog bara återhämta mig och ta en klass kl 18 i stan. Jag smsar dig imorra när jag fått igång mitt gratis smspaket från At and T hehhehe PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2011-10-31 @ 05:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0