Mobilen fixad!

Ja igår va vi sega ut som vanligt;)

Jag e väldigt jetlaggad.. vaknar typ 6-7 på morran o deckar typ vid 9-10 på kvällen(med deckar menar jag verkligen deckar, då jag helt tappar medvetandet). Matchningen med yusuf är ju inte så perfekt just nu kan man ju säga då. Han vaknar typ tidigast 1 på dan o somnar typ 4 på morgonen;)

Men iaf så kom vi ut på ef middagen igår för jag ville ju skaffa mig en telefon.
Först skaffade vi ett månadskort för mig till bussen, så jag kan ta mig fram o tillbaka utan problemas.. 98 dollar för en månad.. istället för 180 dollar för spanska taxibilarna som vi brukar ta annars.

Men som sagt jag ville ju skaffa mig en telefon som jag bara kan messa o texta från, alltså verkligen basic basic.
O jag fick vad jag ville.. typ gått 20 år bakåt i tiden känns det som, men mobil har jag nu iaf;)






Jag har ett nummer innlagt än så länge;)
Men ska väl lägga till några till förhoppningsvis:P

Min telefon jag hade med mig fungerade ej, så jag fick köpa mig en ny. Men de gjorde en deal av det så jag skaffa mig ett kontantkort (pay as u go) o då hade de lite telefoner man kunde välja mellan. valde den billigaste för 19 dollar;)

För att fira detta fantastiska mobilköp så gick vi o matade oss på mitt favvo hak.
Chipotle <3
Yusuf sa att: "åhh älskling, du blir så uppenbart lycklig när vi går in chipotle"



Happines in a bowl. :)

Efter denna festmåltid ville mannen gymma, vilket jag inte riktigt var redo för idag. Så jag tänkte jag sätter mig i baren o tar ett glas vin. Gymmet ligger på ett tjusigt hotell nära timesquare:)
Det regnade som 17 så jag kännde inte för o befinna mig ute undertiden:/

Sen efter gymmet kom vi till den sista punkten på den dagliga listan: Applestore!
Min man vill ha o trånar efter en macbook pro så vi drog dit o kännde o klämde på de fina små datorerna. Jag försökte pusha lite så att han skulle ta tag i köpandet men nått gör att han segar sig! Jag stöttade o gjorde va jag kunde för att han skulle känna sig säker, men ingen dator idag men förhoppningsvis i morgon;)

Vi kom hem vig halv10 o då stupade jag..

Det va den dagen det;)

*ciao*













Kommentarer
Postat av: Karin

Hej puffan!! Säg till Yusuf att beställa en "refurbished" från online. Man sparar ett par 100 dollar på det. Men man måste ha ett amerikanskt bankkort eller visa då. Jag köpte min macbook pro online för 999 dollar hehe!!! Så man sparar en hel del. Och den levereras gratis tror jag hem! :D PUSSSSSSSSS

2011-10-02 @ 17:34:31
URL: http://karinahlin.moonfruit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0