Köttbulle middag al la sweden!

Igår Tisdag så va jag väldigt uttråkad.. sovit lite väl mycket o vart inne för mycket..:/

Så jag drog till city by my self då Yussan ville va hemma o götta sig i sin ensamhet;)
Operation hitta billiga gym-kläder blev temat!




Jag ville inte spendera nån förmögenhet på gymkläder för vem vet jag kanske tycker det är astråkigt?!
Jag gick till footlocker, models, hm, macys (bottenvåningen med alla prissänknings prylar) mm.
Hittade prylar för ok kostnad men fortf mer än va jag kännde för o lägga..

Men svängde förbi Strawberry som är en favvobutik för mig. Lite ge-kås varning men om man kollar runt kan man hitta supersöta grejjor för billiga pengar:D

Så där shoppade jag en sport outfit för mindre än 20 dollar:)
Dojjorna köpte jag på payless.. hör ju bara på namnet va jag sparar pengar;)





Så en hel outfit för ca 40 dollar = 270:-
BRA jobbat va?;)

Efter denna fyndshopping så mötte jag upp min man som bjöd mig på lite middag:)
Sedan gick vi till en matbutik som heter "the food emporium" o handlade lite saker som vi behövde till kvällens köttbullemiddag!

Skaffade oss advantage card för affären oxå. (min man älskar sånnahär kort;))



Efter denna fantastiska matmarknadsupplevelse så släpade jag hem allt på bussen för att påbörja middagen!


Jag ville ju vara artig o trevlig o bjuda herrarna på nått eftersom jag får stanna i huset me dem:)







Jag tänkte jag skulle vara duktig o dokumentera händelseförloppet under kvällen, men jag blev så snurrig efter allt köttbullerullande så jag glömde av det..

Till middagen kom yusufs två roommates och den ena roommatens tjejkompis, som förövrigt var väldigt trevlig:)
Det serverades köttbullar al la madde med koktpotatis, gräddås, lingonsylt, knäckebröd och sallad:)

De inbjudan sa att de va vääldigt gott o vi får hoppas de menade det o inte bara var artiga;)
Tror nog att min man va lite solt över sin svenska frugas middag;)

Vi hade mysigt, drack vin o tjötade i fleratimmar tills vi nästan stupade;)

Snart blir det city!

*ciao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0