Kläder o cookies!

Förkylningen hänger fortf kvar.. Va e det som händer? Men jag tror den är på G bort nu.. har hostat så jag tro lungorna ska hoppa ut. Men jag har ju fått en tvättbräda på köpet iaf;) Bra med nån sorts träning iaf, då jag inte sett gymmet på en vecka:( Men i morgon börjas det igen:)

Jag har blivit hemmafru på riktigt känns det som;)
Jag har nu ansvar för alla inhandlingar av mat o planering av mat o ev efterrätter;) Jag har skaffat mig en liten bank för detta. Maken är mycket nöjd o låter mig fortsätta.. haha

Jag har dock svårt att hitta alla ingredienser här.. som häromdagen när jag ville göra lax i ugn, då ville jag ha en sås gjord på cremefrech, vithavsrom o rödlök. Jag hittade inte nått av det i affären.. rödlök finns ikke, kanske möjligtvis i färdigskuret (varfördå? det blir ju tort) o vithavsrom el kaviar har jag inte heller hittat.. det som skulle kunna funkat istället för cremen va väl sour cream. Men 1 av 3 räcker ju inte:( jag fick tänka om o det blev köttfärsås istället! Sen så får jag säga att jag kommer sakna svenne räkor med.. dessa här e ju gigantiska o ser inte goa ut alls:(
Jaja..

Jag fick ju tillslut min HELA lön o kände att jag ville shoppa lite:)
Jag har ju inte tagit ,ed mig nån "riktig" vinterjacka hit, så det va ju nått som jag behövde. Jag drog till HM o där hade de REA på alla vinterjackor. VA helt hysteriskt där inne! Men jag hittade en jättefin dock enkel jacka som kostat 49 dollar och nu var sänkt till 25 dollar. Wohoo.. det är 150:- Tagen!:)

Jag va lite i behov av lite dofta gott oxå då mina parfymer börjar ta slut, så ett besök till victoria blev det med:)
Ett besök till Forever 21 resulterade i ett halsband med en uggla på:)

Nu kommer bilder på mina kap jag gjorde denna dag:











woilaaa!


Del två av detta inlägget kommer innehålla en enda sak. KAKOR!
De har ju så sjukt mycket halvfabrikat i affärerna så jag ville testa en kakmix för o se hur de smakar:)
De ser ju så goda ut på framsidan, men är de verkligen det?;)

Jag hittade nån havrekakamix med chokladbitar, som såg spännande ut:)



Blandade bara i lite smör o ett ägg, sen mixade jag:)









De blev jättegoda!
Men tror inte det är så svårt o göra de själv heller:)



Denna leverans gick in till mannen som läste bok på sin nya kindle:)
Han va mycket nöjd;) Jag tror det stämmer att mannens kärlek går genom hans mage;)



Detta blev resulatet:)


Nu är jag sen till hatten, där jag ska träffa Mayra för en ny shoppingtur!

*ciao*

Kommentarer
Postat av: Laura

Såå mysigt!! Visste fan inte dedär med att kärleken går genom deras magar, då måste jag verkligen ändra mej:)



Vad du verkar trivas. Jag är så glad för din skull, å REAn verkar redan vara i full gång ser jag, jag hoppas det finns nåt kvar till mej när jag kommer:)



Kram på dej

2011-10-29 @ 07:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0