Gymmmm!

Ja jag börjar ju känna att jag inte är van vid att vara så mycket still som jag vart de senaste 2 veckorna. På ÖoB gick man väl några mil om dagen el nått... svettig o aktiverad blev man iaf;)

Yusuf va iväg från lunch till 4-5 då han skulle till Universitetet o registrera sig:) lämna in papper o dokument för att se om han kan komma in, även göra lite olika test för att visa att han är kvalifiserad att gå där mm. Keller school of management, DeVry University. Han fick alla rätt på matteprovet och behöver nu bara skriva en SA om sig sig själv på 600 ord sen e han inne;) *stolt flickvänn*
Så jäkla praktiskt att han är ett mattesnille när inte jag är det o ska läsa matte A o B efter 10år sen gymnasiet!




Jag har lite smått börjat med mina egna studier oxå men bara lite:)
Spanar runt efter skolor i min prisklass oxå..


Men som sagt gyyyyymmmm..
Jag va helt galet grinig efter att jag knappt rört mig något på två veckor. Jag är i nöd efter att få trötta ut min kropp! Yussan piggade upp mig med en kanelbulle påväg till gymmet haha.. så jäkla duktiga vi är;)

Jag har ju inte direkt nyttjat gym hemma i la sweden då jag har aktiverat mig gratis med hästen, promenerat el bara jobbat som sagt. Så det va lite läskigt såhär första gången;)

Yusuf har ju kontakter överallt så jag fick gratis membership för iaf en månad nu då. Man får en litenbricka som de skannar varjegång du kommer till gymmet.



De älskar sånnahär småkort o har dem till allt möjligt!
Dock mycket smidigare än att ha kort i plånkan som tar plats.. dessa hänger du bara på din nyckelknippa istället:)


Gymmet som vi kommer hänga mest på nu då ligger i ett hotell (crown plaza) precis vid time square. Ska väl vara ett av de "lyxigare" vad jag förståt.

Då jag som sagt återigen inte är så tränad, så gymmade vi (jag) bara en 45min. Va ju helt vimsig i gymmet av att bara ta beslutet av vilken maskin jag skulle använda mig av;) Blev 20 min promenad, 15 min arm o ben trampmaskin o ytterligare en trampmaskin (mer skrevande med benen maskin) i 10-15 min. Sen va jag som en gelegubbe.. Mannen fortsatte medans jag gick upp för att basta lite:)

Jag vet inte om det är standard på gym i USA, men här har de fria handdukar, shampo, balsam, tvål, bodylotion mm som är fritt att använda:) Jag som trodde man va tvungen o ha med eget varendagång:) gött o slippa det:)
Najsiga duschar med, typ egna bås så man slipper duscha med alla andra..

Gymmet som vi går till har även pool, vilket jag är mycket förtjust i.. så jäkla gött o bara simma några längder o veta att man har tränat HELA bodyn:)
MAn måste dock ah en sån där ful badmössa på sig;) Men va 17 all ser ju lika dumma ut så varför bry sig om det!



Det blir nog simma snart:)

Idag e det fredag! Kanske blir lite partejj idag om man har lust.. kan va kul o klä upp sig lite för en kväll:)
VIIIIIN! Men jag L Ä N G T A R till karin puffen kommer så hon o jag kan göra stan en kväll!!!

Sen CAT kom hit!;)


Ska se om jag vågar mig ut i köket nu.. killarna kollar på fotboll... skriker mest på turkiska.. men jag tror det är glada skrik iaf. Svårt att avgöra ibland;)

*ciao*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0