Förkyld-deckad!

Ja det har som sagt börjat bli lite kallare.. o då blir madde sjuk.
Jag har legat som en weinerkorv i sängen sen i fredags! Frossig o hostig, o nyser HELA tiden:(
Gnäll gnäll gnäll men iaf. Jag har inte gjort så mycket spännande med andra ord;)

Jag skulle följt med ut i fredags med jag stanna inne o tänkte jag går lördga istället. På lördagen var jag ännu mer degig o lämnade knappt rummet/sängen mer än när det va dax för mat el toabesök;)

Mycket tråkig helg, men jag gottade mig i skräckisar medans yussan fortf va hemma. Paranormal activity 1 o 2. Mycket läskiga men endå inte..hmm svårt o förklara. Lite blair witch över dem.

Vi va dock duktiga tillsammans i lördags då vi städade bland alla hans kläder.. han har såå mycket kläder.. mer än vissa brudar jag känner;) men som sagt vi rensade o fick bort en hel sopsäck med grejjor som vi ska försöka sälja el ge bort till välgörenhet:)

Vi har båda konstaterat att vi har gått upp i vikt sen jag kom hit;)
jag gör gott käk helt enkelt o så e ju jag van o RÖRA på mig.. förstår ju varför de är överviktiga i detta landet;)

Men till något roligt istället:)
Jag lämnade in min första uppgift förra veckan, o jag fick svar igår.. jag fick MVG:))
visserligen har inte detta nått med det slutgiltiga betyget, för de går mest på sutprovsresultatet. Men det känns ändå kul:) Jag har ju min räddning Karin som hjälper mig för hon är ett proffs;) <3

Nu ska jag packa gymväskan för kärleken o möta upp honom i city. Sen blir det Down town resa o förhoppningsvis prinsesstårta:)

*ciao*

Kommentarer
Postat av: Myran

Du ska inte träna när du e sjuk puffi!! Ta hand om dig!!

Förlåt att jag inte varit så available, skolan tar död på mig!!

<3 <3 <3

2011-10-24 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0