Craviiings!

Ja idag är det 3 veckor sen jag anlände hit till nevvan. Känns som att det va mycket längre sen!
Men glad att det känns bra här borta iaf:)

Men som sagt det börjar ju komma lite mat o godis cravings nu.. Salt lakrits såklart!
Men även igår fick jag en mycket "ovanlig" craving.. på DAMSUGARE!
Helt galet va gott det skulle vara!

Sen har vi ju Ostbågar som oxå ligger högt upp på listan;)







GE MIG!!
Får nog bli besök till godisaffären snart om inte annat:)


Från detta till min träning!
Jag har ju som sagt börjat gymma o det känns som att det går bättre o bättre för varjegång o jag klarar längre o längre pass:)

Jag börjar känna hur musklerna börjar anlända, detta kanske kan vara målet?;)



Gymmet jag går till bara älskar jag! Men idag ska vi troligen testa NYSC i Hobooken istället, som enligt Yussan ska vara ÄNNU mer lyxigt:) Nemasproblemas:)


Sen så har kylan börjat komma, me fortf inte så kallt som i sweden ofcourse. Men lagom kallt för att man ska kunna gnälla på att det är för kallt;)
Jag va ju smart o tog med mig mina underbara duntofflor, då de är så goa o sova med mm:)
De är ju ganska popis hos yusuf oxå då han använder dem mer än mig;) O ja de är rosa o i stl 37-38... Han får knappt på sig dem. Så nu har jag lagt en beställning från sverige på ett par nya dunisar till mannen så jag kan få mina tillbax:)

Givetvis ville ju de andra roomates oxå ha, så nu är tre par beställda:)



Hoppas de finnes i nån manlig färg bara.. tror inte de vill ha rosa;) men vita kanske funkar?;)


Detta va ett latis inlägg.. jag har helt vänt på dygnet o har ingen ork för jag vaknar så sent.. ska bli ändring på det nu! Därmedbastsa!

*ciao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0