3 dar i stöten!

Ja det har nu passerat 3 dar sen jag uppdaterade senast;)
Jag har inte direkt haft nån energi.. mest vart gnällig o haft ont i magen..

Måndagen ja va jag inne hela dan. Jag hade noll energi o världens magont, så det blev heldag i sängen med film o glass;) Yussan drog i väg på heldags jobb o fixade TV apparater lite varstans i NJ. Jag masade mig ut i köket vid 4 o Mayra o Hakan var där, så vi satt o tjötade fram till kvälla då Yussan äntligen kom hem:) Med lite dessert till moii.. jag va helt övertygad om att det var ostkaka men visade sig att det var ricepudding:) vääldigt likt i smaken för den som inte visste:)

Jag har haft sånt sug efter skräckfilm / thrillerfilm det senaste.. o roomaten eddie har ju ett konto på netflix med MASSOR av skräckisar! men har inte hittat nån än som har botat mitt sug efter rädsla;) Såg flatliners på måndagkvällen, det fick duga.

Tisdag blev en dag av shopping då jag behövde muntras upp:)
Min man följde så snällt med o va min stöttepelare i denna gnäll period;)

Nu pruttar jag bara upp massa bilder på mina fynd jag gjorde:



























TADA! väldigt nöjd med mina fynd:)
Shoppade på HM o Forever 21.
Känner mig nästan som en såndära fashion bloggare nu;)
Dock är väll inte mina bilder av största kvalite, men de får duga!


Skorna är väääldigt fina men oxå väääääldigt obekväma..
Jag drog till "hatten" (manhattan) alone idag för jag ville befria Yussan från mina hormonsvängningar. Då tag jag på mig mina nya fina skor o en av de fina nya outfitsen. OMG säger jag bara! det är inga walkingskor. De är bara gjorda för lätt strosning o vara fin i barhäng el resturang-besök! Jag promenerade med de i ca 2,5 timmar o höll på o kola vippen innan jag nådde gymmet.. Men såklart är de sjuktsnygga på;)


Jaja på gymmet har man gympadojjor <3 :D
Jag har ju som sagt befunnit mig i svacka o behövde göra av med lite bad energi.. jag slet som ett djur på gymmet idag. Det va så jäkla gött! Va som en helt ny människa när jag gick ut från gymmet. Jag va tillomed generös mot en kille som saknade penagr till buss biljett. Sen så va jag snäll mot min kärlek o köpte massa bussbiljetter till honom o en goood kanelbulle igen;)



Jag kan inte förklara hur goda de är.. måste provas;)


Nu över till annat viktigt!
Jag pratade idag med min syster på skype, vilket var den första gången sen jag åkte. Va mycket trevligt:)

Nu över till den viktiga infon som min syster är inblandad i. JAG ska bli MOSTER!! Min lilla söta syster yster ska få en bebbe med sin Kenny <3 Hon är tydligen i vecka 20, vilket betyder halva vägen klar:)
Jag hittar söta grejjor helatiden här borta i la USA. Vi får väl se om tomten hittar nått fint;)

Nu över till den viktiga infon nr 2!

Som gäller min bror. JAG ska bli FASTER!! Bror o syster planerade väl? bror ska ha bäbis med sin Madeleine <3
Dock ligger de liiiite efter men bara med några veckor :)

Så jäklar va man kommer få bäbisgosa sen då:)

weiiii!



Nu sitter jag här som sagt o funderar på framtiden, mina onda fötter, glass, kanelbullar o skräckfilmer..
Bir nog att ta en skräckis till i kväll:)

*ciao*

Kommentarer
Postat av: Hanna Axelsson

Grattis till att bli både moster OCH faster! Lika bra att köra båda på samma gång :-)

2011-10-13 @ 05:41:57
Postat av: Laura

åå vad mysigt med en massa bebisar i familjen snart=) Stort grattis.



Jättefina kläder du hade köpt, saknar dock priser, vill gärna veta vad saker kostar i NY, så man har ett hum om priserna =)



KRAAM

2011-10-13 @ 07:05:29
Postat av: Camy

Lite fel dock bara vecka 19 men nära ;)

Fina kläder ... vi hörs snart igen ska försöka fixa skype hemma så vi kan tjöta mer :)



Puss puss <3

2011-10-13 @ 08:02:21
URL: http://sparklingcamy.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis till att både bli moster och faster =) Oj vad det kommer att shoppas ännu mera då ;)



Kram kram

2011-10-13 @ 10:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0