Skorna från riket där nere..

Ja detta kommer bli ett mycket givande o intressant inlägg, jag lovar!

Madeleine har ett par sjukt snygga skor, som hon köpte på nätet. Hon inhandlar dem, men har inte så många tillfällen att använda dem på.. Tills igår, då yussan skulle jobba på en ny nattklubb som heter Hudson Terrace! Perfekt tänkte jag, äntligen ett tillfälle att använda mina sjukt snygga skor! Allt var frid o fröjd, inget klämde, inget gjorde ont mm. Det enda var att jag inte kunde gå så fort;)

Vi kommer till klubben, där massor av folk väntar på mannen.. jag blir utplacerad med 3st tyska tjejjer, som för övrigt va jätte trevliga:) Vi står, o står, o står.. börjar klämma liiite..

30 min senare när vi väl är inne, håller jag på att dö av smärta! Jag va tvungen att ställa mig i en hörna o gömma mig för att kunna ta av skorna.. heaven on earth säger jag bara;)

Jag kunde efter det inte ta på mig skorna mer.. barfota resten av kvällen;)





SKorna är nu mer till salu om nån är intresserad:P
Bud kan läggas i komentarerna;)

På vägen hem fick Yusuf bära mig! Min man säger jag bara <3
Vi fick dock pausa på ett gammeldags DINER, på vägen till bussen.
Jag va helt överlycklig! äntligen ett Diner:)

Alla som känner mig, vet hur jag är hungrig efter att ha druckit lite alkoholhaltigt..
Jag ville typ ha ALLT de hade där i.. men jag fick hejda mig o beställde ägg o bacon (med potatis o rostatbröd) och en meatloaf sandwich.. Mumms! Sen så beställde ju yussan in lika mycket mat oxå.. vi hade ganska möö o käka;) Vi klarade nästan allt, men fick för första gången be om en doggybag!



Så nu sitter jag här, nyvaken o tänker äta mina rester av  min meatloaf sandwich!
Med lite grawy att doppa det i:)



Hade ju dock inte vart fel med cola, grillchips o tacodip..

Nu lite smala sussie, medans mannen spelar spel o kollar forboll:)

*ciao*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0