Julklappar!

Ja nu e det dax!
Jag e väl lite tidigt ute kanske, men det ska vägas, packas o skickas till sweden, så jag behöver lite extra tid på mig:)

Jag ville få en stund för mig själv, så jag lämnade mannen o de två andra fotbollsgalna grabbarna hemma!
Tydligen kval till fotbolls EM?

Jag tog mig till Century 21, vid Columbus Circle för lite shopping till den närmaste familjen. Jag sa att jag inte skulle köpa nått.. men hur kan jag låtabli;) Älskar ju julen!



Denna Century 21 butiken är ganska nyöppnad, o jag gillar den mycket bättre än den andra. Det är mer ordning, o inte lika mycket folk:)

Jag hittade lite grejjor till min family, så jag är nöjd:)
Kul när man kan köpa lite lyxigare presenter, o ändå inte länsa sitt sparkonto på kuppen!
Det fick bli lite praktiskt tänkande när jag shoppade, typ storlek, tyngd o användbarhet;)
Lätta men fina saker fick det bli!




Jag tog mig sen till Bed, bath and beyond, som ligger precis brevid, för o köpa lite julpapper o julkort:)
Julkorten jag hittade var ursöta:)

Jag tog en extra sväng förbi forever 21 oxå. Jag ville kolla om de hade nått fint i smyckesväg, + att det va ganska skönt o bara strosa omkring!

På vägen till bussen träffade jag på en parkerad poliscaravan!
Sjukt mycket poliser o bilar. Dock syns inte poliserna så mycket, då de är mörkklädda..
Men massor va det:)


En film på det blev de:




Väl hemma så blev det paketering av julklappar på direkten:)
Jag kommer verkligen sakna julafton hemma, men va gör man inte för äventyren o kärleken;)



Jag har beställt en skype dejt med familjen efter julklapparna, o så tänker jag se till att jag får en jul med svensk touch här med;)

Nu ska jag till affären för o inhandla ingredienser för o baka kärleksmums <3
Som förövrigt jag översatte till "yummy love" till yussan;) Förstaklass översättning va?;)

*ciao*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0