Underbara appar för min Iphone!

Ja jag har blivit helt galen i dessa fotoappar..
Som förvränger ansikten, förnyar färgen, där man kan styra va färgen ska va kvar o inte.. ramar, ljus, struktur o andra effekter!

Jag kan inte sluta.. har tillomed fått beställa bilder av Cat för att ha bilder o pilla o mixtra med;)

Det är ju inte den bästa kameran på min telefon, så detta gör det liiite mer roligt att ta kort nu!
Apparna jag har skaffat heter iDarkroom, colorSplash, iFatFace och Fun Camera:)


Hur kul som helst o det blir hur FINT som helst med:)

Här har ni de alster jag tycker blev bäst:

































Som sagt hur roligt som helst:)
Är det nu någon som känner sig missnöjd över att jag lagt ut bilder på dem får man säga till så tar jag bort;)

Test test om ni har tråkigt!

*ciao*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you!! Sot du ar!!! :D hihihihihi

2011-01-28 @ 22:28:51
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0