Zombie!

Det är mitt nya stadium.. jag hoppas på lite vin i afton med ost!
Ost is the best u can get i mat väg:)

Denna veckan jobbar jag konstigt men bara bra för jag kanske hinner med mina projekt som jag har på lager.. inte glömma listan hemma Madde!

Todo:
Planogram genomgång i ljus sektionen, plastgången, engångs o förbrukning, porslin, leksaksgången, hund o katt.. sen blire nog kontor igen då den brukar rasa ganska ofta!

Se till att saker från lagret konmmer ut!

Jobba jobba jobba..


Torsdag däremot blire häst heeela dagen med carro:)
GBG horseshow!
Ska bli skitkul som alltid varje år:)


Nu till ÖoB!

*ciao*

Kommentarer
Postat av: Myran

Önskar vi kunde leka!! Jag är i Nevvan och jag vill inte åka hem! FY!!! Vi får skypa i veckan. Puss puss!

2011-02-21 @ 16:42:56
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0