Endast Madde e vaken!

Ja lite svårt o sova i bland..
så jag sitter då här nu 2 timmar innan jag ska börja jobba o vill inget hellre än att soova!

Har fått en jäkla vagel i ögat med.. dock ingen stor men ont gör det!

Har funderat på om man ska ta o soola lite solarium igen för att få lite extra energi nu när den börjar ta slut. Pga det svarta hålet som kallas vintern:(

Var dock ute i det fina vädret idag o red på min gammle gubbe:)
Han är dock inte gammal i kroppen.. helt galet pigg!
Svinkallt men uppfriskande:)

jaja får la lägga mig på sängen o tat lungt tills jag ska upp o jobbe:)

Kommentarer
Postat av: myran

sola inte solarium. man aldras sa jakla mkt plus cancerrisken!! tank vampyrchic!!!! xx

2011-02-09 @ 08:01:12
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0