I´m back!

Ja jag har vart lite blogg frånvarande ett tag.. har väl haft en lite "knölig" vecka:/
Men allt är åter till det normala, med vissa små förändringar!

Jag har haft full upp med pluggandet o med att hitta en skola som kan hjälpa mig med att göra slutprovet.. stress säger jag bara.. Men allt har löst sig jättebra:)

Så ordningen med knöl ser ut så här, behöver göra prov o hittar ingen bra lösning, inlämningsuppgiften för eng B är helt omöjlig att göra, dagarna närmar sig för deadline för både prov o inlämning utan att jag har hittat nån lösning el fått klart uppgiften, min dator crashar o måste göra en recovery (förlorar allt), kommer på att min sista inlämning var sparad på datorn utan backup (borta med vinden), måste göra om hela uppgiften som jag slitit mig död över.. var uppe till 5 på morran för o få klart det (deadline kl 6).. jag var smått förstörd;)

Men jag han f*nimej klart,o en skola hittade jag som kunde hjälpa mig med provet! Så efter 3 timmars sömn gjorde jag ett Eng A kursprov.. Jag tror det gick bra:) Datorn ska vi betsälla i morgon o får den förhoppningsvis inom 2-3 dar:)



Från tråkigt till roligt:)
Jag fick ett litet paket från mina föräldrar! JAg har väntat som en tok:) Julklappar o snask i stora lass:)
Yusuf har svårt att hålla sig ifrån julklapparna så jag har fått gömma dem;)



Min family är perfekt, o vet precis vad jag behöver;)
Skumtomtarna o paradis asken sparar vi till julafton! (har en julaftonsplan, med käk o paketöppning o avslutning med tomten e far till alla barnen osv) Yussan ska få känna på en riktig svennejul a la familjen Oskarsson:) Mer info o bilder om detta kommer vid jul:)

Ett hus vid busshållplatsen satsar ganska mycket o går hårt på. På ALLA högtider mm.. Tog en bild på Juldekorationerna häromdagen:)



Ni skulle sett hur det såg ut när det var Halloweentider;)
Men mycket fint iaf!

För att avsluta veckan lite lättsamt o trevligt så blev det middag med Mayra o cheese (mayras syster), o sen lite barhäng med ett antal fler vänner:) Najs!
Bilder på det har jag såklart;)







Ja mer än såhär blir det inte idag.. Min dator är segare än segast efter crashen.. tar typ 10 min  o ladda upp en bild;)

Mer info kommer när jag har fått min nya dator:D

*ciao*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0