Födelsedag med fint sällskap:)

Ja igår va det dax igen att fylla år.. vilket i sig nu förtiden inte är nått att fira egentligen;)
Men va 17 lite kul ska man väll endå ha! Så jag planerade en liten afton på en mysig vinbar, tillsammans med mina nyfunna vänner. Resultatet blev jättebra:) en superkväll!

Jag startade dagen med mega sovmorgon (som vanligt då;)), sen låg jag o drog mig framför tvn i nåra timmar o konstaterade att det va ganska skönt o fylla år o ha det lyxigt o latigt:) Sen gjorde jag mig en steak-macka så jag skulle kunna dricka vin, utan att bli kalas under fötterna efter första glaset;)

Vid 8 sådrog jag in til staden, för att ta mig ner till 14th street där vinbaren ligger:)
Jag va först på plats av gästerna, men som tur va så va ju redan min pojk där. Blev att startamed en go skumpa:)


En perfekt födelsedag med skumpa;)


Några av vännerna som fastnade på bild:) Det var två+ yususf som inte kom med på bild just här.

Efter några timmar i vinbaren med gott sällskap, gott o dricka, o även en oväntad födelsedags-tårta-överaskning med sjungande vänner, så drog vi vidare för lite dans:)

Vi promenerade ner till meatpackdistrict? (tror det stavas så), och tog oss in på anja-bar med lite indiskt tema:) mycket trevligt! Självklart utan att köa o betala, pga min bästaste man<3

Vi dansade oss svettiga:)









Jätteglad för att jag fick en så bra födelsedag:)

Vi käkade lite mat på ett Diner som låg mitt i smeten, o där inne va det livat kan jag säga:D
Filmade en video men jag kan inte redigera den så den blir åt rätt håll ... men löser jag det så kommer den komma upp här på bloggen:)

Fick ett kort från min kära family oxå:)



Nu är det nyår o det nya året ska firas:)
Jag ligger hemma o göttar mig. Dock ensam, då yussan måste jobba:( men jag ska nog överleva;)
Jag planerar att göra hemmaburgare o discofries till nyårs middag, ska bli mumma! Sen även poppisar, läsk, glass o jordgubbar:) Discofries är för den som inte vet, pommes med cheddarost som man slänger in i ugnen, sen har man även lite brunsås att doppa i:) Låter inte som en bra kombination, men jag kan lova att det är snuskegott;)

Sen ska jag ta mig ner till utsiktplatsen här borta, o kolla på alla fyrverkerierna som de skjuter upp från manhattan:) Har ju hela manhattan som utsikt härifrån, så det kommer ju bli toppen:)

Nu ska jag förbereda allt här.. men GOTT NYTT ÅR kära vänner o familj!! Puss!!

*ciao*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0