US Green Card!

Ja då har jag vart hurtig o precis skickat iväg en green card ansökan!!
Ja ni läste rätt.. man får ju iaf försöka:)

Det skadar ju aldrig att ha möjligheten om man nu vill bo o jobba där borta!
Ska ju hitta skoola att gå i o det lär ju inte vara gratis att bo där så jobb kan ju behövas me:))

Ser ut som en galning på kortet jag skickade in i ansökan.. men hård som en sten på samma gång!!!


Kan man ha blitt så annorlunda på ett halvår så man helt plötsligt vill helt andra saker än va man ville innan.. el har man bara upptäkt att det finns annat här i världen än det gamla "vanliga"?
Känner inte igen mig.. men vet va jag vill för en gång skull!

Håll tummarna för mig gott folk!!


Kommentarer
Postat av: Myran

Haller tummarna nu!!!!!!!!!!!!

2010-11-03 @ 21:47:13
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0