Tillbaka till <3

Ja då blev det en resa till bokad!
Ska tillbaka och hälsa på min husband och underbara New York efter bara 1 månad och 2 veckor.. underbaraliv!

Så den 6e November sitter jag på flyget (själv denna gången) o det ska bli så jävla naaajs:))



Det blir ca 8 dar med och i <3

Om mina planer går som de ska så ska det vara min adress från o med nästa höst!
Måste bara hitta någon bra utbildning så jag kan stanna o ha något kul att göra:)

Mitt liv är nytt o jag hoppas att mina planer går i lås!
Saker som var är inte längre de samma.. vill göra mitt liv till mitt o inte bara sitta o vänta på det!

Så nu ska jag sluta vara dramatisk;)

Men Newan o Yusuf here i come!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tack så mycket! Det är inga pärlor utan det är typ "självhäftande blommor" för att sätta på kort, scrapbook osv. Men jag köpte dom iaf på Bo ohlsson :)

2010-10-20 @ 20:51:22
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0