Ledig helg.

Ja denna helgen är jag ledig, och har besök från stockholm:)

Jag är idag insnöad och utsnöad från stallet. Anna fixar hästen och jag får stanna inne.. hmm vad ska man göra..
Jag har fastnat framför datorn med lite för lite att göra, där av detta egentligen lite tråkiga och tråkiga inlägg;) Jag har planerat in lite melodifestivalstittande ikväll med lite sällskap:) ska bli mycket trevligt!

Jag vet nog redan vem som kommer ha min stora röst i slutet, men man måste ju ge de andra en chans iaf;)
Salem Al Fakir e för bra:D

Sen har jag ju en andra favorit, men hon gick inte vidare:(
Jag lägger dock upp denna så jag inte glömmer av den;)
Titta och njut!



*ciao*

Kommentarer
Postat av: Myran

hejjjj! Mina polare dansar i bakgrunden, de e rätt coola!! ^^hehe själv kollade jag inte på festivalen. Åker snart hem till London från NY. Önskar jag bara kunde stanna här!!! RRRRR! Puss o kram puffi

2010-02-21 @ 22:56:09
Postat av: Maddan

Coolt karin!!:) me like det massor! Förstår att du inte vill åka från din stad! hade vart kul o se den nån gång:)

2010-02-23 @ 19:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0