SNÖ!

Fan döden att ta sig till jobbet på mornarna.. borsta, skrapa o skotta innan man ens kan ta sig in i bilen.. Jag må vara född på vintern men är INTE någon vinterälskare!

Ska dock försöka tolka lite bakom Flysan med pulka i veckan! Kanske jag kan omvända mitt snöhat i några timmar iaf;)

UNDERBARA Karin kommer hem i morgon!!
ska försöka aktivera henne med saker så hon inte får nippran på att vara still;)

Har en ledig helg att se fram emot oxå.. vill gärna dansa mina lurviga på dansgolvet!
Dansnerven har ju inte blivit aktiverad sen jag va hos <3 (att komma ihåg: drick inte vodka Madeleine.. varken ren el "blandad")
Kanske därför jag hållit mig ifrån spriten sen jag kom hem.. mördarbakis lördagen innan jag skulle åka hem.. o sen vandra runt i typ 4 timmar i Newan på det.. fyyyy;)

Men u gott to love NYC!

Karin kanske hjälper mig nu när hon e hemma o kollar skolor?;) Jag e sämst på o veta va man ska kolla o fixa o göra:/


Har världens dödligaste tjejont just nu.. vetekudden e min bästa vänn.. Men som alltid sjukligt rastlös!
Men blir nog o ligga o kvida o kolla fejjan var femte minut..

SNÖ vare ja.. hittade en fiin bild i mitt "lilla" galleri!
Tänket den kunde få pryda mitt inlägg denna afton.. Tagen för nåra år sen på gottehardsväg i Åsa..
Denna snön är OK:)


Kommentarer
Postat av: Myran

Vi ska definitivt kolla in skolor och allt kul!!!

Sen ska vi dansa och chilla! LEKA!!!!



SAKNAT DIG!!

Men jag ringer dig imorgon en pling nar jag vaknat upp ur min dvala. PUSS

2010-12-06 @ 21:37:57
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0