Julafton med familyn!

Ja det va ju Julafton igår som alla säkert vet:)

Jag jobbade som vanligt till 14, sen va det hem till Kalle Anka (som för övrigt camilla är ensam om att vilja se;))
Dödligt hungrig som jag planerat att vara.. man ska ju äta så möö så det är ju bäst att vara det!
JULMAT<3






Nästan hela familyn samlad!
Bara bror som vi vänta på:)



Julgranen med alla julklapparna blev fotad enligt jultraditionerna.. vi skulle köpa mindre julklappar till varandra.. syns el?;)




Mat!

Vet inte riktigt vad min bror gör på bilderna? jag tog flera men denna va den bättre;)


Efter maten var jag ganska taggad.. lycklig kanske?;)




Utsikten från mom o pops hus!
LOve this House:)






Söthundar! försökte få en bra bild på dessa puffar i sina julkläder.. gick la sådär bra.. cleo har ögon även om man inte ser dem;)


Ja vi firar ju en helt vanlig o svensk jul i denna familj.. som de säger i svensson svensson serien.. "vi firar en riktig svensk jul.. VI ser på TV" :)

Så Kalle, karl-bertil, mr bean, o svensson svensson är givna tv stunder på julen;)



Fick många fina julklappar!
Syster gav mig "ta hand om ditt fejs prylar"
Bror gav mig fint tacos set
Farmor lite money
mamma o pappa fixa de lite blandat, underkläder o fina pyjamasbyxor (så jag inte behöver stjäla <3 brallor när han kommer hit) mm

Tackar:)


Nu är det dock dax att pallra sig tillbaka till mom o pop.. Pappi fyller år idag:)


*ciao*

Kommentarer
Postat av: Myran

God Jul puffen! Julen handlat om familjen och maten. Det e bara sa! Hihi!!! MYS!!

2010-12-25 @ 12:28:21
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0