Lockar+Ego;)

Jag va ju i lördags bjuden på 40års kalas:)
Min kära Anette fyllde ju år o vi va där o firade henne massor!

Givetvis ville jag göra mig fin inför detta o då blev det lockar i håret:D
Fick mycket beröm över att jag va så fin i håret.. så jag tänkte ge lockarna ett tillfälle att hålla sig vid liv genom att ligga här på min blogg..haha

När jag kom hem så blev det några foton i badrummet..innan de skulle bli platta av tryckandet mot kudden..
Några bilder blev fräcka pga min starka blixt på kameran..sååå här e de...



Sen måste jag ju lägga upp en utan blix oxå:)


Ja nu är lockarna förevigade i detta väldigt onödiga inlägg..haha..

Nu ska jag Tru blooda mig vidare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0