New moon poster:)

Det är ju ett ganska så bra tag kvar tills new moon kommer ut på bio, men alla dessa små prylar som dyker upp gör bara väntan drägligare o lättare;)

Jag har blivit lite av en nörd och onödigtvetadeexpert när det gäller twilight saga ( jag skäms inte men andra skäms kanske över mig haha)

Så till postern.. vet inte riktigt om detta är den "riktiga" el den som ska användas men den va fin iaf o som sagt den gör mig glad o förväntansfull:)

Weiiii...



För övrigt så har jag precis hemkommit från Donken..där jag va med emelie o åt marängswiiiissscchhhhh..:D *mums*
vi va la där i typ 1,5h el nått haha:)
I morgon ska jag f*n ha en sån mc Feast delux extra megaost-burgare.. OST OST OST:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0