Funderar på att bli blond..hmm?

Ja jag har inte bestämt mig än men jag funderar på det iaf.. skulle va kul o va det en gång i livet iaf:)
Har ju bara vart mörk.. röd, brun el svart:)


Två hetingexempel:


Här är snygg-alba som har blondat sig:)

Och snygg-murphy:)

Kan de så kan jag..HA!

Men jag vet inte om jag vågar för jag är en mes.. konstigt nog har jag aldrig vart det förrut:P
Börjar bli tråkig märker jag..haha

Funderar på att spejsa till det lite extra..om jag nu vågar då.. när jag endå hoppar ut för stupet så kan jag göra det ordentligt;)

Typ nått i stil med detta:



Lite silvrigt nästan.. gillar luggen..cool som in i bubblan:)
Jag får nog ta o gå ner o snacka med Anja o se va hon säger!
Hon e grymme:)

Tillabaka till verkligheten om en stund..diskberget börjar kräla ner för golvet o ut hit till soffan där jag sitter o LATAR mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0