Cats födelsedag och utflykt till Borrås skåra!

Ja idag fyller cat år, o därför tycke vi att en liten utflykt till Borrås skåra skulle passa bra:)
(för de som inte vet så är det där de spelade in delar av Ronja rövardotter:) det är det så kallade helvetesgapet!)

Tog flitigt med bilder:)


Man går liksom igen om hela berget.. ganska mäktigt faktiskt!
Vet inte om man ser vad som står på infon.. men där står det massor iaf:P



På toppen blev det picknick o mys, stekte massor med pannkakor o grejjs så vi skulle få den riktiga utflyktskänslan:)
Grattis på födelsedagen cat:)

Vädret va inte så kul, men det regnade inte mer än några stänk:)
Som jonas alltid säger: "man kan inte få allt här i livet"

Nu ska jag nog ner o sjunga lite tror jag.. el iaf lyssna på andra som sjunger;)

weihaaa..:)

Kommentarer
Postat av: Myran

haha mina släktingar äger marken där borrås skåra. Hur coolt är det? =)

2009-05-27 @ 00:59:27
Postat av: Cat

Taaaaack så jättemycket för hela upplevelsen och maten och presenten! \o/ <3

2009-05-27 @ 11:28:11
URL: http://blogg.catindra.se
Postat av: marazupalami

ohh cooolt karin:) jag känner igen att du pratat om det innan:)

2009-05-27 @ 13:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0