Klassåterträff:)

Ja då va det 10 år sen man slutade 9:an då.. tiden går fort (försöker inte låta gammal o gaggig) ;)
Lördagen den 13 juni så hade vi då en återträff med alla gammla klassisar..både jobbiga o roliga minnen som kom tillbaka:) Även jobbiga känslor nu i efterhand..knasigt att det kan komma tillbaka så.. Men ska verkligen säga att jag är mest glad över att många fler med mig kom dit med öppna sinnen o inte stannade kvar i det gammla:)

Tror att några faktiskt kännde sig lite stötta, o irriterade över att jag inte va den de trodde jag va;) HA!

Men temat för kvällen va väl endå kärlek;)
Vi har nästan alla gått i samma klass sen lekskolan..det är ganska läänge:)



Redan efter förrätten flyttade folk runt o pratade med alla..



Alla satt i knät på varandra o kramades o pratade gammalt o nytt..



Sen blev det Esters o dansgolvet:)


Va en grymt kul kväll i det stora hela.. kunde nog inte begärt så mycket mer egentligen:)
Vem vet det kanske blir en ny återträff om 10år igen;)

weiihaaahha..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen har det ju hänt lite annat smått o gott:

Midsommar är ju avverkad..o som vanligt blev den väl inte så mycket för min del.. åkte hem vid 23.. när festen satte igång för alla andra typ.. toksomnade efter en pizza.. vaknade upp med jobbig feberfrossa..
Ska inte fira midsommar nästa år tror jag.. bara åka hem till mor o far o käka o dega typ:) NAJS!

Har avslutat mitt stallhusvaktande.. vilket är skönt..men lite mysigt har det vart med:)
Så om en vecka så flyttar de nya ägarna in.. kan bli spännande o se hur det blir!
Hoppas allt blir bra..men ska be jenny paxa en stallplats till mig för säkerhetskull:)

Sen måste jag ju berätta om mitt tandläkarbesök med:)
Jag har inte kollat tänderna på 5,5 år o va ganska så orolig för va de skulle säga.. men tydligen har jag grymt fina tänder så jag behöver inte komma in förens om 2 år igen:D Känns TOPPEN:)

jaooo.. det va nog alles tror jag:)


Weihahaha..

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Okej, tack, det är jag som har sytt den klänning, dock är det ju typ en MiuMiu kopia men det är ändå jag som sytt den =)

2009-07-03 @ 09:17:48
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0