Jonas har blivit 25!

Ja i Söndags fyllde jonas 25:)
Kalas med grillning o vänner på Lördagen, o hela(tydligen bara hälften av de som kom) tjocka släkten på söndagen *phu*

Världens bästa väder hade vi oxå..jäkla lyx.. givetvis gnällde man om att det va varmt, även om man suttit här hela året o läääängtat efter lite sol o värme;) Fast hellre svettas än frysa för min del..får bara se till att deosnurra lite extra i armehålan innan så är det lungt;)

Ja som sagt det va varmt o jonas hade massor av vänner som kom o firade honom.. det blev grillad fläskusfileus *mumsa*
o gott ostbröd o grejor..

Ja tror alla vet att jonas gillar capten morgan rom iaf..han fick 3 st tror jag;)
Johannes ville vara lite extra speciel o köpte istället en tequila.............
När han gav jonas flaskan sa han nått i stil med : "jag gillar det inte man du kanske får ner det när du inte har nått annat" hahaha..


Bilder:

Blandat med folk:)


Jag bad Johannes posa lite med tjejens fina sjal.. Najs?


Ego bild på mig:P


Grymm bild på lille grynet o hennes älskade tennisboll(ar) !


Det blev en bra kväll med mat, alkohol, tjöt o musik:)
Dagen efter va det väl inte fullt så piggt på kalaset som kvällen innan, men vi klarade oss igenom det;)
Vi fick ju JORDGUBBSTÅRTA.. riktig traditionel gräddtårta me gubbar o sylt o hela baletten;)

NU är han lika gammal som mig.. så grattis jonas nu är du ett år närmare döden;)
(o nej jag e inte hemsk som skriver så..det va så han grattade mig på min födelsedag)  ;P

Nu ska jag va husvakt från o till i två veckor weiihhaaa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0