Super bloggning!

Lite gammla saker som kom fram då jag ÄNTLIGEN tömde min kamera på bilder;)

Vi kan ju börja med nyår:


3 Bilder som säger mycket;)
Frida o jag inne på toan o pratar tjejstuff o fyllepratar allmänt..och tog fram våra fina ÖoB raketer för 10kr:)

Sen har vi ju en "jonas";) som har druckigt bra många rom o cola o nu dansar till van halen "jump" låten:)
Mycket graciöst..o han har jag hittat till min glädje;)

Nr 2 får bli Mitt o Emelies 50års fyllarkalas:


En mycket trevlig afton då vi som kände Mig o Emelie firade att vi tillsammans nu var 50 år fyllda:)
Som jag resonerar så är jag just nu i den bästa åldern.. mitt i mellan "barnsliga" 20 och "vuxna" 30 år:)

Det blev grill, sprit, godis och korv med bröd..precis som det ska vara på ett riktigt kalas:)

Mest bilder på mig då Karin va fotografen fär kvällen:P

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Detta va nog det som va störst.. av ALLA händelser som hänt under tre månader:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan det va en rolig kväll ^^dock stelaste sing star skit jag sett hehe måste jag säga =) hardcore sing star e roligare!

2009-04-27 @ 15:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0