Söndagsgöra:)

Idag va Cat, Johanna o jag ute på en låååång promenad..
Det va en härlig promenad som ledde ut till en fyr som ligger vid kurorten.
Johanna sa att det va en väg 4,5 kilometer så J*ävlar va vi va hurtiga idag om ni frågar mig;) (det blir ca 9 kilometer o det är ganska nära 1 mil ju ..haha)

Tog några kort när vi var framme vid fyren o de blev såå fina :)


Det va så härligt att sitta där den lilla stunden o bara njuta av vinden o havet.. o alla tankar bara försvann i virvlet:)

På vägen tillbaka så va vi tvungna att värma oss så vi solade oss lite bruna på solsidan..weii
(jag ska försöka klå jonas i brunhet när han kommer hem..hehe)

Tacka vet jag (bäst) västkusten:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0